Onderwerpen
duurzaam leren innoveren
![]() |
Voeg toe aan verlanglijst |
![]() |
Mail naar vriend(in) /collega |
![]() |
Schrijf een recensie |
![]() ![]() |
Auteur: | Harry van der Schans |
---|---|
Prijs: | € 27,95 |
Bindwijze: | Boek, Gebonden |
Genre: | Creatief denken |
Ligt deze titel in de winkel? | Dit artikel is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen. |
Publicatiedatum: | 01-11-2019 |
Beschrijving
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf
ten dode opgeschreven.
We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.
In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.
Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.
ten dode opgeschreven.
We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.
In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.
Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.
Details
Titel: | iDNA |
---|---|
Auteur: | Harry van der Schans |
Mediatype: | Boek |
Bindwijze: | Gebonden |
Taal: | Nederlands |
Druk: | 1 |
Aantal pagina's: | 256 |
Uitgever: | Uitgeverij Thema |
Publicatiedatum: | 01-11-2019 |
NUR: | Creatief denken |
Afmetingen: | 239 x 170 x 22 |
Gewicht: | 635 gr |
ISBN/ISBN13: | 9789058719812 |
Intern nummer: | 28122089 |
Extra informatie
iDNA
Recensie
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf
ten dode opgeschreven.
We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.
In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.
Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.
Winkelvoorraad
Dit artikel is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.