Onderwerpen
over creativiteit op commando
![]() |
Voeg toe aan verlanglijst |
![]() |
Mail naar vriend(in) /collega |
![]() |
Schrijf een recensie |
![]() ![]() |
Auteur: | Erik Kessels |
---|---|
Prijs: | € 20,99 |
Bindwijze: | Boek, Paperback |
Genre: | Creatief denken |
Ligt deze titel in de winkel? | Dit artikel is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen. |
Publicatiedatum: | 19-11-2016 |
Beschrijving
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en
eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met een goed idee komen; je hoeft
niet over een bepaald talent te beschikken. Erik Kessels leert je door middel van ruim veertig prikkelende
statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Tegelijk krijg je met dit
inspirerende boek een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers. Een idee aub leert je
verder te denken, anders te kijken, meer te zien en vooral ook veel fouten te maken. Met dit boek bij de hand kun
je steeds opnieuw originele ideeën bedenken.
eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met een goed idee komen; je hoeft
niet over een bepaald talent te beschikken. Erik Kessels leert je door middel van ruim veertig prikkelende
statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Tegelijk krijg je met dit
inspirerende boek een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers. Een idee aub leert je
verder te denken, anders te kijken, meer te zien en vooral ook veel fouten te maken. Met dit boek bij de hand kun
je steeds opnieuw originele ideeën bedenken.
Details
Titel: | Een idee aub |
---|---|
Auteur: | Erik Kessels |
Mediatype: | Boek |
Bindwijze: | Paperback |
Taal: | Nederlands |
Druk: | 1 |
Aantal pagina's: | 128 |
Uitgever: | Atlas Contact, Uitgeverij |
Publicatiedatum: | 19-11-2016 |
NUR: | Creatief denken |
Afmetingen: | 211 x 134 x 12 |
Gewicht: | 179 gr |
ISBN/ISBN13: | 9789047005919 |
Intern nummer: | 23614826 |
Recensies
Schrijf nu uw eigen recensie over dit boek
Inventief zijn, elke dag opnieuw... geen eenvoudige opdracht, zeker niet wanneer je in een wereld zit waar elk idee wel al eens ontwikkeld lijkt. Toch moet het kunnen, voor de enen als een beroep (in de reclame), voor anderen als een motto, een doelstelling in het dagelijkse leven. Het is dan ook een formidabel boekje waar we op zoek gaan hoe je inventiviteit kan inbouwen in je leven, en hoe bepaalde mensen hiermee omgaan. Het is een boek dat verder gaat dan zo maar wat lauwe en theoretische duidingen te geven, maar wel degelijk een boek waar je op een concrete wijze niet enkel goede raad, maar ook voorbeelden aangereikt krijgt van wat allemaal mogelijk is wanneer je op zoek gaat naar uitdagende en verfrissende ideeën. Het is een boekje dat je zeker wat bijbrengt, maar het is ook een aangenaam te lezen en te bekijken boekje, waar je door tal van beelden en beschrijvingen wel opmerkelijke benaderingen aangereikt krijgt. Bijzonder leuk, snellezend en concreet toepasselijk... Kortom interessant.
Extra informatie
Een idee aub
Recensie
In Een idee aub presenteert reclamemaker Erik Kessels de do's en don'ts van creativiteit, gebaseerd op zijn jarenlange ervaring. Kessels geeft u de hulpmiddelen om creatief te denken en om onderscheidende ideeën te leren herkennen. Tegelijkertijd krijgt u een kijkje in de keuken van een van Nederlands bekendste reclamemakers.
Winkelvoorraad
Dit artikel is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.